Ecommerce, kiedyś luksus, teraz centrum życia ludzi. Internet jest czymś więcej niż tylko wygodnym miejscem na zakupy elektroniki lub okazją by zarezerwować wakacje. Coraz częściej jest to miejsce, w którym ludzie szukają pożyczki, oceniają programy studiów wyższych i zasięgają porady finansowej. Aby zagwarantować odpowiednią ochronę konsumentów znajdujących się w trudnej sytuacji, prawa konsumentów i praw obywatelskich, organy regulacyjne, dziennikarze i inni muszą zrozumieć rzeczywistość nowych rynków internetowych.

Generowanie potencjalnych klientów jest prowadzeniem sprzedaży - dowodem na to, że konsument jest zainteresowany produktem lub usługą. Firmy od dawna polegają w ten sposób na znalezieniu nowych klientów. Jednak w Internecie pojawiły się nowe, wyśmienite praktyki generowania potencjalnych klientów, w tym wysoce ukierunkowane reklamy internetowe i zautomatyzowane, w czasie rzeczywistym dotyczące danych konsumenckich. Te potężne techniki zasługują na szczególną uwagę, gdy są wykorzystywane do promowania usług, takich jak pożyczki gotówkowe.